zondag 20 april 2008

Uitzicht


Het is elke avond weer een opdracht om mijn klim naar boven aan te vatten. Het neemt 20 min van de bushalte, echt stijl, meestal beladen met mijn computer en inkopen voor het ontbijt. Ik kom bezweet toe en vraag me soms af of het wel de moeite waard is om daar te zitten. Een Amerikaanse prof die geboekt had in het St-Catherine's college kwam hier toe twee weken geleden en is na een uur opgestapt. Hij vondt het te lastig voor hem en zijn familie.
Maar dan is er het uitzicht. Deze foto is op een morgen genomen vanuit mijn kamer, een beetje ingezoemd. Wat een prachtig uitzicht. Er hangt een dikke mist boven de baai maar in de stad is het helder. Ook s'avonds is Kobe prachtig, je ziet een groot stuk van de stad. Dit maakt het toch de moeite waard.

Geen opmerkingen: