maandag 7 april 2008

Hannibal


Elke avond moet ik een flink stuk klimmen van de bushalte naar mijn woonst in het Kobe Institute. Eerst is het een vijftal blokken stijl naar boven waar ik een kwartiertje over doe en dan kan ik een stuk afsnijden door de trap te nemen naar een park vlakbij het instituut. Het zijn 108 hoge trappen en het is echt lastig dus doe ik het langzaam. He is een dagelijkse sleur geworden en hoef verder geen gym meer te bezoeken. Gisterenavond liep ik zoals gewoonlijk weer te puffen en pas op het laatst keek ik naar boven en daar zit iemand boven op de trap met een masker. Het was erg donker en zag er schrikwekkend uit. Ik kreeg koude rillingen want ik zag er eerst Hannibal in maar het bleek een vrouw te zijn met een mondmasker zoals ze die hier veel dragen. Grrrr.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind toch dat ze zeer goed op Hannibal Lector lijkt zulle!

Anoniem zei

Ha Albrecht, laat weten wanneer Clarice Starling van het FBI de trappen op komt gelopen.