donderdag 24 april 2008

Overleg (2)


Ik ontving een foto van Michel VDB met de boodschap dat het Belgisch overlegmodel ook niet steeds goed functioneert! Maar toch maak ik me zorgen over het achterblijven van een oplossing in mijn straatje. We zijn nu een week verder. Ze hebben nog een paar keer een gat in de weg gemaakt en terug netjes opgelapt maar blijkbaar hebben ze nog niets gevonden. Gisteren hadden ze de stoep opgebroken en er was iemand aan het graven in een zeer diep gat.


De deskundige blikken van de vijf bijstaanders boezemt mij niet echt vertrouwen in. Vanmorgen was het aan het regenen. De put was weer dicht gemaakt en de arbeiders waren verdwenen maar niettemin stonden vijf mensen het verkeer te regelen. Maar hier passeert gewoon geen verkeer! Hier is iets vreemds aan de hand. (wordt vervolgd)

1 opmerking:

Michel zei

Gewoon een actie om bomen te planten. Maar de man die de bomen in de putjes moet zetten is ziek.