vrijdag 30 mei 2008

Drama (2)

Nu dat mijn nieuwe Sony Vaio volledig in orde staat met alle programma's geinstalleerd durfde ik het aan om een recovery te doen van mijn 'oude' Acer Ferrari. Dat bleek een vrij moeiteloze operatie te zijn. Op een uurtje had ik een volledig werkend systeem. Nog een uur verder en service pack 3 en Office stonden er op en de conversie naar NTFS. Tegenwoordig worden al die notebooks uitgerust met een verborgen partitie waar alle installatiefiles staan. Niet alleen Windows XP maar ook alle drivers en notebooktoepassingen. Nu zit ik met twee werkende notebooks. Dus wie op zoek is naar een goed werkende super-portable in okkasie moet mij maar een mailtje sturen. De specificaties:


- AMD Turion™ 64 X2 Dual-Core processor
- 12.1”TFT LED WXGA CrystalBrite 1280x800
- 2GB DDR II RAM 160 GB HDD S-ATA (5400rpm)
- externe DVD +/- schrijver en lezer
- 56K modem, Gigabit & Wireless LAN 802.11agn
- Bluetooth + VoIP Bluetooth telefoon (voor Skype)
- slechts 1,95 kg!
- oorspronkelijke prijs 1.800 EUR (inc)
- nog in garantie

Leuk om eens te kunnen spammen op je eigen blog.

1 opmerking:

Harold zei

Bijna een maand zonder update! Waar blijft de volgende?