donderdag 31 juli 2008

Zwart


Dit zwarte vlak is ter ere van de man die mijn fototoestel gestolen heeft in de metro in Mexico city, de dag voor ik naar huis vertrok. Al mijn foto's van Mexico stonder er op: de pyramides van Teotihuacan, het huis van Frida Kahlo, mijn foto voor het huis van Trotzky en mooie sfeerbeelden van Mexico City. VERDOMME! Ik draag de camera in een tasje gesloten met velcro op mijn buik, vastgemaakt aan mijn riem. Het was echter zo druk dat iedereen tegen elkaar stond aangedrukt en ik heb er niets van gemerkt. Toen ik uitstapte voelde ik naar mijn camera en hij was verdwenen. Naast mij stond er een man met een jas over de arm, du het zal wel die geweest zijn. Maar wat doe je er aan? Mijn splinternieuwe Lumix was dus geen lang leven gegund. Maar niet treuren, er zijn net twee interessant modellen uit van Lumix. Volgende week eens gaan kijken in Osaka.

Geen opmerkingen: