dinsdag 19 januari 2010

Meet and Greet


Ik ben ondertussen aangekomen in Khon Kaen, Thailand. Ik zit hier de volgende weken om vier workshops te geven van telkens een namiddag. Het onderwerp is het gebruik van de geschiedenis van de wiskunde in het wiskundeonderwijs. Morgen is mijn eerste workshop.

Op de luchthaven in Khon Kaen werd ik opgewacht door een shuttle-busje van het hotel. Ik had snel mijn bagage en moest wat wachten in het busje. Het was mij eerder ontgaan maar in mijn vliegtuig zat blijkbaar ook een plaatselijke popster die op bezoek kwam in Khon Kaen. Hij stapte in hetzelfde busje als ik, achtervolgd door een vijftigtal gillende tienermeisjes die probeerden de ster in het busje te fotograferen. Ik sta dus misschien op een aantal fansites in Thailand. Toen ik s'namiddags in het shopping center wat spullen ging kopen zag ik hem staan voor een "meet and greet" fotoshoot sessie. Ik ben me dan maar tussen die meisjes gaan stellen en heb ook een foto genomen.

Geen opmerkingen: